רמי שלמור, גדעון עמיחי וערן גפן, מנהלי חברת הפרסום שלמור אבנון עמיחי ו – Y&R אינטראקטיב קבלו ביום שישי האחרון במיאמי את פסלון הזהב של תחרות הקליאו , הנחשבת ל"אוסקר הפרסום" האמריקאי", על קמפיין הדממת האינטרנט ליום השנה לחטיפת החיילים.
זוהי הפעם הראשונה שמשרד פרסום ישראלי מקבל את מדלית הזהב בתחרות זו.
שלמור הצליחו לעקוף 20 אלף עבודות מ – 65 מדינות שונות. פחות מ-3% זכו במדליות, ופחות מ- 1% זכו במדליית זהב .
את הפרס קיבלו השלושה מידיו של ג'וני וולקן, Johnny Vulkan ,יו"ר תחרות קונטנט אנד קונטקט של הקליאו.
בפאנל מיוחד שהציג את הפרויקט ציין וולקן את נימוקין :"כדי לזכות בזהב בקליאו, העבודה חייבת להיות פורצת דרך ויוצאת מן הכלל. הרעיון חייב להיות פשוט, התובנה חייבת להיות מעניינת והכול צריך להראות ללא מאמץ. יש הרבה רעיונות טובים, אבל רעיונות גדולים באמת יש מעט ואלו תמיד הרעיונות שחייבים להלחם ולגרום להם לקרות, שהרי ברור שלאורך כל הדרך יהיו אלו שינסו לטרפד ולהוציא את הרוח מהמפרשים. אלו שעומדים ונלחמים וגורמים לזה לקרות, הם אלו שעושים את ההבדל".
לצפיה בזכיה: https://www.youtube.com/watch?v=ja_QZtkMT0M