ג'ופיטר ריסרץ': 18% מהמפרסמים האמריקאים באינטרנט אימצו בשנה שעברה שיטות שיווק שונות בסלולארי

מחקר בשם- Mobile Marketing-embracing the emerging channel to gain competitive edge” " פרסם לאחרונה כי 18% מהמפרסמים האמריקאים באינטרנט אמצו בשנה שעברה שיטות שיווק שונות בסלולארי, כאשר העיקריות הן: הפצת קופונים סלולאריים; הקלק-כדי- להתקשר ( Click-to-Call ); מתן חסויות למשלוח אתרעות סלולאריות בתחום החדשות כגון מזג אוויר וכדומה. המחקר נערך באמצעות מרכז המחקר בסן פרנסיסקו של חברת ג'ופיטר ריסרץ' – הנחשבת לחברת המחקר הבינלאומית מהמובילות בעולם בתחום הסלולאר וטכנולוגיות צריכה דיגיטאליות.



אחוז דומה מאותם מפרסמים מתכונן להמשיך ולהשתמש גם השנה בשיווק בסלולארי. שיעור הצרכנים האמריקאים המנוי על שירותי wireless מגיע כיום ל- 78% – פוטנציאל שוק משמעותי ביותר עבור המפרסמים הסלולאריים.



על פי המחקר, למעלה מ-60% מהמפרסמים באמצעות הסלולאר בשנה שעברה שילבו את המדיה הסלולארית עם הפעילות שלהם באינטרנט , רק 32% שילבו אותו עם הקמפיינים בעיתונות –ו- 23% עם הקמפיינים בטלויזיה. המחקר התבסס על מדגם מייצג של 335 מפרסמים אמריקאים באינטרנט ו- 123 מפרסמים בסלולארי.



ניל סטרוטר, מומחה לתחום השיווק בסלולארי בחברת ג'ופיטר ריסרץ', יגיע השבוע לביקור מקצועי בישראל ויציג מחקרים חדשים בתחום השיווק באמצעות הטלפון הסלולארי שהופך לטלפון משולב ורב-שימושי ופלטפורמה שיווקית לכל דבר.



סטרוטר מציין כי "רוב המפרסמים הסלולאריים בארה"ב נמצאים עדיין בשלב של למידה . קרוב ל- 30% מהמפרסמים באינטרנט אשר משתמשים כעת או מתכננים להשתמש בשיווק בסלולארי בשנה הבאה מאמינים שההתנסות עם המדיה הסלולארית היא יעד שיווקי ראשון במעלה. אבל 43% מהמפרסמים באינטרנט שעדיין לא התנסו בשיווק בסלולארי מאמינים שהוא אינו מתאים למותג שלהם ו- 33% נוספים דיווחו שהעדר תקציבים ומשאבים מונע בעדם לשלב את השיווק בסלולארי בתמהיל השיווק הכללי" .



"על פי התחזית, הפרסום במדיה הסלולארית צפוי להגיע בשנת 2011 ל- $2.9 מיליארד דולר". מוסיף סטרוטר.



במהלך ביקורו ייפגש סטרוטר עם בכירים בשוק הסלולאר הישראלי ,גופי השקעה וחברות הי טק הפועלות בתחום הסלולאר. הוא גם יהיה אורחו של מכון היצוא ויפגוש חברות סטארט אפ המפתחות יישומים שיווקיים בסלולארי לשוק הבינלאומי.



ג'ופיטר ריסרץ' נחשבת לחברת המחקר הבינלאומית המובילה בעולם בשירותי אנליסטים, מחקרים, תחזיות וייעוץ בכל הקשור לטכנולוגיות צרכניות דיגיטאליות. האנליסטים של Jupiter Research סוקרים למעלה מ-35 תחומים ותעשיות.



www.jupiterresearch.com

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)