תקציב הפרסום של לאומי קארד עובר למקאן אריקסון


לאומי קארד החליטה להעביר את תקציב הפרסום שלה למקאן ארקיסון החל מה-1.07 לאחר 4 שנים בהן טיפל בתקציב משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.



היקף הפרסום במדיה של לאומי קארד מתחילת 2008 לפי דוחות יפעת נאמד ב- 7,000,000$



מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל : " במהלך החודשים האחרונים נבחנה האסטרטגיה העסקית והשיווקית של לאומי קארד ללא קשר לשינויים שחלו בהנהלת אריאלי וכתוצאה מכך הוחלט על מספר שינויים הכוללים גם את המעבר למקאן אריקסון. אנו מודים לאריאלי על עבודה משותפת ופורייה לאורך השנים שהניבה שפה תקשורתית מוצלחת ותוצאות מרשימות".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)