משרד הפרסום בורודה קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, זכה בהתמודדות על תקציב הפרסום של רשת EXCELLNET-DMO– הרשת החדשה למכירת מחשבים ומוצרי דיו חלופיים לבית ולמשרד.
תקציב הפרסום השנתי של EXCELLNET-DMO יעמוד על 14 מיליון ₪ והוא יכלול מיתוג של כל סניפי הרשת ברחבי הארץ, קמפיינים בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו, באינטרנט ובשלטי חוצות.
לדברי דורון עמית, מייסד ובעלים רשת DMO, "החלטנו להמשיך ולעבוד עם בורודה-קפלן שמלווה אותנו בהצלחה מאז הקמת רשת DMO". לדברי עמית, "מטרתנו היא להפוך את רשת EXCELLNET-DMO לגורם מרכזי ומוביל בתחום מכירות המחשבים והדיו בשוק הישראלי כבר במהלך המחצית הראשונה של 2009".