ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בגדעון עמיחי, מנכ"ל משותף בשלמור אבנון עמיחי Y&R, לאיש השיווק של חודש יולי 2008.
עמיחי, העומד מזה 15 שנה מאחורי ההצלחה הקריאטיבית של המשרד בו הוא שותף, הוביל 16 קמפיינים של המשרד לשלב הסופי בפסטיבל קאן האחרון ולגריפת 5 פרסי אריה הזהב. בנוסף, זכה השנה המשרד בפרסים יוקרתיים בתחרויות בינלאומיות נוספות בהם פרס זהב באוסקר האמריקאי לפרסום – הקליאו בארה"ב, ב-FAB – תחרות הפרסום הבינלאומית של תחום המזון, ופרס מודעת השנה בתחום המזון בתחרות האירופאית החשובה ביותר- Epica.
גדעון עמיחי מציין כי "מעבר לשמחה על הזכייה בפרסים בינלאומיים רבים ויוקרתיים, ופריצת הדרך המדהימה של חברת האינטראקטיב שלנו בניהולו של ערן גפן, אני שמח וגאה בתעשיית הפרסום הישראלית. הזכיות שלנו ושל משרדים נוספים בפרסים בינלאומיים מעלות את תעשיית הפרסום בישראל ואת האינטראקטיב הישראלי על מפת הפרסום העולמי, והתעשייה העולמית מבינה כעת כי בישראל מוחות קריאטיביים רבים עם יכולות אדירות".
עמיחי מוסיף כי לזכייה בקאן הדים רבים ברחבי העולם. בעקבות הזכייה קיבל שלמור אבנון עמיחי Y&R אינטראקטיב כתבת שער במגאזין Adweek , ומאמרו של העורך הראשי במגאזין הנחשב Advertising Age עסק בזכייתו של המשרד הישראלי. עמיחי סבור שכל משרדי הפרסום בישראל ייהנו מההצלחה שכן הצלחה זו תקרין על הענף כולו ותעורר עניין וציפייה ברשתות הבינלאומיות האחרות שידרבנו את שותפיהם האסטרטגיים בישראל לחשיבה קריאטיבית שונה וסוחפת.
את ההצלחה זוקף עמיחי לשילוב המתמיד בין המהלך השיווקי לעבודת הקריאייטיב. "אנחנו מייצרים קריאייטיב שונה ובולט שנותן מענה ברור לצורך השיווקי. המהלך הפרסומי חייב להניע את הצרכן לפעולה ולהוביל לתוצאות. הקריאייטיב חייב להיות קשור באופן הדוק וברור לצורך השיווקי על מנת שהמהלך הפרסומי ישיג למשווקים תוצאות בשטח" מציין עמיחי.
עמיחי, 45, החל את דרכו בעולם הפרסום הישראלי ב-1990 עם סיום לימודיו בבצלאל, כשמונה למנהל הקריאייטיב של פרסום ורשבסקי פרייליך דובר. לאחר כ-3 שנים בתפקיד קיבל הצעה מרמי שלמור ושלומי אבנון להצטרף אליהם כשותף. בתחילה סירב להצעה היות והוא סבר שהוא צעיר מדי וצריך לרכוש עוד ניסיון ורק לאחר שנה הצטרף כשותף.
עמיחי מציין כי השותפות בין השלושה מצוינת, מה שמאפשר הובלת צוות מדהים. "יש כאן משפחה גדולה מאוד של אנשים שעובדים יחד שנים רבות ומאמינה במה שהיא עושה. אני חושב שהצלחנו לייצר כאן קרקע פורייה המאפשרת לאנשים ליצור ולהביע את עצמם. כל המנהלים הקריאטיביים, יורם לוי, צור גולן, ניר ליבני, זאב רביד ועובדי המשרד שותפים מלאים לזכייה בפרסים בהם זכינו השנה".