12 מדינות ברחבי העולם רכשו את זכויות השידור של פרסומת "המוצ'ילר" של אמריקן אקספרס ישראל

זכויות השידור של פרסומת המוצ'ילר של אמריקן אקספרס ישראל נמכרה ל- 12 מדינות ברחבי העולם. סרטון הפרסומת הישראלי שצולם בתאילנד באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R הינו הסרטון הנמכר ביותר של אמריקן אקספרס שלא הופק בארצות הברית.



סרטון הפרסומת מציג תרמילאי צעיר בתאילנד המוצא כרטיס אמריקן אקספרס ברחוב סמוך למלון פאר, וממהר להחזיר אותו לדלפק הקבלה. בכל פעם שהוא מציג את הכרטיס, הוא זוכה ליחס מיוחד של כבוד למרות מראהו המרושל. אי ההבנה הגורם לו להציג שוב ושוב את הכרטיס יוצר רצף של סיטואציות קומיות הממחישות את היחס המועדף והשירות הבלעדי לו זוכים מחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס בכל מקום בעולם.



אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס ישראל מציינת "סרטון הפרסומת נהנה מכח המותג של אמריקן אקספרס ומתובנה בינלאומית, הרלוונטית בכל מקום ובכל שפה, ונבחר לשמש את כל המדינות בהן כרטיס אמריקן אקספרס נמצא בשלבי ההשקה השונים".



בין המדינות שרכשו את הסרטון הישראלי: בולגריה, אלבניה, טורקיה, קרואטיה, הונגריה, אזרבייג'אן, קזחסטן, ליטא, רומניה, סרביה, לטביה ומונטנגרו.



גדעון עמיחי מנהל הקריאטיב הראשי ב- שלמור אבנון עמיחי/Y&R: "גאווה גדולה כאשר מותג ענק כמו אמריקן אקספרס, רוכש סרט פרסומת ישראלי לכל כך הרבה מדינות. זוהי תעודת כבוד לאיכות תעשיות הפרסום והקולנוע הישראליות, ובהחלט מציב אתגרים נוספים עבור כולנו".



את הסרטון מבית שלמור אבנון עמיחי/Y&R הפיקה חברת אוג עם הבמאי אוהב פלנץ.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)