Effect-TV: במקום הראשון במדד איכות התוכן השיווקי לחודש יולי, המותג "Diet Life" בתכנית "לרדת בגדול"

חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" מפרסמת מדי חודש את מדד התוכן השיווקי המוצלח של החודש לפי מדד ה BCE Branded Content Evaluation בכלל הקטגוריות.



להלן דירוג חודש יולי:



מדד BCE של חברת Effect-TV – דירוג פעילויות התוכן השיווקי המובילות































שם התכנית


הזכיין


המותג


BCE Quality Index


לרדת בגדול


10


Diet Life (סופרפארם)


7.05


רוקדים עם כוכבים


כוכב נולד


רשת


קשת


ישראכרט


דוריטוס


6.92


מה קורה


קשת


סטימצקי


6.57


שגב בא לבשל


רשת


סנו סושי


6.51



*הנתונים בטבלה מתייחסים לתכניות עם הציונים הטובים ביותר מתוך תכניות שנדגמו במהלך חודש יולי בערוץ 2 10 ו 3 (HOT)


** הנתונים משקפים את הפעילות בטלוויזיה בלבד




במקום הראשון- Diet Life של סופר פארם בתכנית "לרדת בגדול 3"



לדברי אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, זוכה המותג הפרטי של רשת סופר פארם לציון הגבוה במדד ה BCE כתוצאה מפיתוח פעילות תוכן שיווקי חזקה, שבאה לידי ביטוי על המסך ומחוצה לו. במסגרת פעילות התוכן השיווקי מקודם המותג Diet Life בשני רבדים משלימים:



הרובד הראשון מתבצע מעל גבי על מסך הטלוויזיה ויוצר חשיפה למותג באמצעות חסויות אינטגרטיביות המותאמות לתוכן המשודר בשילוב עם פעילות של Product Placement נרחבת של המוצרים מבית Life במגוון סיטואציות בתכנית.



הרובד השני של הפעילות כולל יצירת מעורבות של הצופים בבית באמצעות פלטפורמת האינטרנט ושליחת הצופים לנקודות המכירה של הרשת. הרעיון של הפעילות מחבר בין הצופים בבית לנושא התזונה והפחתת המשקל בכך שהוא מאפשר להם להתחרות מול המתמודדים האמיתיים המופיעים בתכנית.



במקום השני – ישראכרט בתכנית "רוקדים עם כוכבים" ודוריטוס "בכוכב נולד 6"



פעילות התוכן השיווקי של ישראכרט מתבצעת בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בצורה טובה מאד. באמצעות החיבור לתכנית לוקחת ישראכרט בעלות על נושא התרבות והבידור בישראל כאשר החיבור בינה לבין רוקדים עם כוכבים משרת את המותג בשתי רמות. רמה האסטרטגית מדובר בחיבור לעולם המופעים, התיאטרון, הסרטים והבידור, חיבור חזק הנוצר כתוצאה מהזיהוי עם התכנית העוסקת בתחום. ברמה הטקטית משקפת ישראכרט את עולם הערך המוסף שלה ללקוחותיה באמצעות מגוון ההנחות שהיא מעניקה לסוגי מופעים התרבות השונים והנגישות אליהן שהיא יוצרת באמצעות הטבות אלו.



יחד עם ה ישראכרט זכה הפעילות של המותג "דוריטוס" בתכנית "כוכב נולד 6" בקשת. בבסיס הרעיון של פעילות התוכן השיווקי של דוריטוס עומד החיבור של הצופים בבית לחווית הצפיה והתמודדות בתכנית ריאליטי. פעילות התוכן השיווקי של דוריטוס פונה אל הצופים בבית ומאפשרת להם להפגין את כישוריהם ולהופיע על מסך הטלוויזיה בגמר של תכנית הריאליטי. תחרות "פרסומאי נולד" של דוריטוס משקפת חיבור טוב בין הרעיון של תכנית הריאליטי וההתמודדות שמתרחשת במסגרתה לבין הרצון של הצופים לקחת חלק פעיל בתהליך היצירה וההתמודדות בעצמם באמצעות הקלטת קליפ של שיר המבוצע על ידם.




במקום השלישי- סטימצקי בתכנית "מה קורה עם לינוי בר גפן"



פעילות תוכן שיווקי זו משלבת בין תכנית האקטואליה העוסקת בסיכום החדשות של אותו היום לבין מדד יומי של התחומים המרכזיים בהם עוסקת חברת סטימצקי: ספרים ודיסקים. לצד סיכומי הנושאים הפופולריים של היום באינטרנט, מעלה סטימצקי מדד יומי שבו מוצגים רבי המכר בשני התחומים הללו. הנראות והשמע של המותג משוקפים באמצעות הצגת ואיזכור שם הפרזנטורית של החברה, בשילוב עם צילום הפינה בתכנית בתוך חנויות רשת סטימצקי, גורם המעצים את השיוך למותג.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)