יעלה על מסכי ה- Street T.V קמפיין חדש לחזיות במידות גדולות של PLAYTEX מקבוצת "עדה ליס" שעלותו 50,000 ₪ .
“Its Show Time” – הסלוגן שילווה את הקמפיין לחזיות PLAYTEX מקבוצת עדה ליס מבקש להעביר את המסר שנשים בעלות חזה שופע כבר לא מחפשות להסתירו, הן לובשות בגדים חשופים ובהתאם לכך גם החזיות למידות הגדולות הופכות לאופנתיות יותר, בעלות גזרות נוחות ובמגוון רחב של צבעים ובדים.
PLAYTEX מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם, מתמקד בפרטי לבוש נוחים, אופנתיים וסקסיים לבעלות חזה שופע ולבעלות היקפים גדולים במיוחד. המידות הגדולות אשר בעבר היו פונקציונאליות ונטולות נגיעה עצובית מגיעות היום במגוון צבעים ודגמים.
צביקה ליסאואר , מנכ"ל "עדה ליס", אומר כי מטרת הקמפיין היא להדגיש את הסקסיות, האופנתיות והצבעונית שמעניק PLAYTEX למידות הגדולות.
קבוצת "עדה ליס" שהוקמה לפני 10 שנים היא הזכיינית הבלעדית בארץ של רוב מותגי קונצרן הענק SARA LEEביניהם : WONDERBRA, FILA GOSSARD ,BALI, LOVABLE ו– DIM .