חברת בגדי הים "גליק" הודיעה היום על בחירתה ברותם סלע כפרזנטורית המותג, זאת במסגרת קמפיין פרסומי לעונת קיץ 2009. קמפיין החברה, באמצעות משרד הפרסום "ניקול ריידמן", יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ומגזינים ופרסום בנקודות מכירה, זאת בעלות השקעה מוערכת של
כ- 350,000 $. שכרה של סלע בעבור הקמפיין יעמוד על כ- 25,000$.
קמפיין "גליק" 2009, בצילומו של עידו לביא, יציג את הקולקציות המשווקות על ידי החברה בישראל, ובהן קולקציית המותג עצמו וכן קולקציות המותגים הבינלאומיים "ZAKI" ו- "BANANA MOON" המשווקים על ידי החברה באופן בלעדי.
הקמפיין, באווירה אקזוטית, יצולם על גבי אי טרופי מלאכותי, אשר נבנה באופן ייעודי לטובת הצילומים. לצד סלע יצטלמו לקמפיין מקבץ מרגש של חיות פרא בהן נחש פיתון, צב ענק, טרנטולה, תוכים, איגואנה ועוד.
סלע, בת 25, בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים, כיכבה והובילה קמפיינים חשובים רבים בזירת האופנה המקומית. סלע משמשת ככתבת בתוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" (הוט) ומשחקת בסדרות וסרטים, ביניהם "על קצות האצבעות" (ערוץ 2), "אל תתעסקו עם הזוהאן" (סרטו הבינלאומי של אדם סנדלר) ועוד.