התינוקות של האגיס מבצעים טייק אופ להפרסומת הנוסטלגית של קסטרו

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין חדש לבגדי הים של, קולקציית בגדי ים חד פעמיים חדשה לקיץ 2005 עם תמונות מעולמו של דיסני וביניהם: פו הדב, נמו, בת הים הקטנה וטיגר.



בקמפיין חדש, שנעשה באמצעות מקאן אריקסון, נעשה חיבור לעולם האופנה והמותגים המובילים.


הסרט החדש הוא "טייק אופ" לפרסומת של קסטרו הזכורה ואהודה ביותר עם המעיל הנפתח, בו כיכבו יעל אבקסיס וליאור מילר.



בקמפיין לובשים התינוקות חלוקי רחצה הנמצאים בחוף הים. התינוקות הולכים על המזח ותוך כדי הליכה פותחים את חלוק הרחצה ומראים את בגד הים החד פעמי עם הציורים של דיסני.



טלי אורן, מנהלת תחום החיתולים בחוגלה:" כמותג מוביל האגיס תמיד מציג פתרונות המותאמים לצרכי הלקוחות. בקיץ 2005 הושם דגש רב על עיצוב בגד הים החד פעמי וליין המוצרים כולל בגדי ים חד פעמיים צבעוניים ומרהיבים, שאינם מתנפחים במים. ההחלטה לעשות סרט שהינו טייק אופ על קסטרו נובעת מאסטרטגיית הפרסום ששמה את הדגש על עיצוב המוצר כחלק מתפיסת האופנה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)