יקבי רמת הגולן, עולים, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בקמפיין רדיו תחת הקונספט המצליח "יקבי רמת הגולן – ארץ היין" . הקמפיין יעלה ב- 5 למרץ 2006 ברדיו הארצי והאזורי.
במרכז הקמפיין 2 שירים בקונספט הטבעי, בקריינותו של דני ליטני: 'אני רואה הר' מאת עודד פלד וכן השיר 'חלקת אלוהים' מאת יורם טהר-לב.
יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.
לדברי בנצי אלישע, מנהל השיווק של יקבי רמת הגולן: "איזור גידול מהווה נכס בעל ערך גבוה הן בהיבט היינני – איכותי והן בהיבט שיווקי ומהווה את אחת האסטרטגיות השיווקיות המובילות באזורי יין משובחים בעולם כמו: קליפורניה, טוסקנה שבאיטליה" .
יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983, מאז ומעולם נחשבו כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ- 20 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.