רשת womenonly , רשת הלבשה תחתונה המתמחה בהתאמת חזיות לנשים בעלות חזה גדול, ממידה C ומעלה, העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה ראשון במסגרת השקת קולקציית אביב – קיץ 2006. את הקמפיין נבחרה להוביל דוגמנית בינלאומית.
רוני יגרמן מנכ"ל החברה מוסר כי "בחרנו בקונספט המתאים בדיוק לקהל היעד שלנו: נשים בגילאי 20- 35 , בעלות חזה גדול, המחפשות אחר ההתאמה המושלמת – גם בחיים האישיים וגם בבחירת חזייה.הקמפיין ילווה את החברה בקיץ הקרוב בארץ וגם במהלכיה להתרחבות בחו"ל".
היקף הפרסום של הרשת לשנת 2006 נאמד בכ- 3 מליון ₪ וכולל קמפיין טלוויזיוני, מודעות במגאזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. לרשת 40,000 חברות מועדון שתקבלנה במהלך השנה חבילות דיוור ישיר, במסגרת פעילות המועדון.
WOMENONLY החלה את דרכה לפני כשלוש שנים כיבואנית אופנת הלבשה תחתונה למידות גדולות בבעלותו של איש העסקים, רוני יגרמן. הרשת, המונה כיום 21 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, עתידה לפתוח עד סוף 2007 עוד כ- 10 חנויות וכן, להתרחב לשוק הבינלאומי ולפתוח סניפים נוספים בחו"ל.