רשת WOMENONLY העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה ראשון

רשת womenonly , רשת הלבשה תחתונה המתמחה בהתאמת חזיות לנשים בעלות חזה גדול, ממידה C ומעלה, העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה ראשון במסגרת השקת קולקציית אביב – קיץ 2006. את הקמפיין נבחרה להוביל דוגמנית בינלאומית.



רוני יגרמן מנכ"ל החברה מוסר כי "בחרנו בקונספט המתאים בדיוק לקהל היעד שלנו: נשים בגילאי 20- 35 , בעלות חזה גדול, המחפשות אחר ההתאמה המושלמת – גם בחיים האישיים וגם בבחירת חזייה.הקמפיין ילווה את החברה בקיץ הקרוב בארץ וגם במהלכיה להתרחבות בחו"ל".



היקף הפרסום של הרשת לשנת 2006 נאמד בכ- 3 מליון ₪ וכולל קמפיין טלוויזיוני, מודעות במגאזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. לרשת 40,000 חברות מועדון שתקבלנה במהלך השנה חבילות דיוור ישיר, במסגרת פעילות המועדון.



WOMENONLY החלה את דרכה לפני כשלוש שנים כיבואנית אופנת הלבשה תחתונה למידות גדולות בבעלותו של איש העסקים, רוני יגרמן. הרשת, המונה כיום 21 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, עתידה לפתוח עד סוף 2007 עוד כ- 10 חנויות וכן, להתרחב לשוק הבינלאומי ולפתוח סניפים נוספים בחו"ל.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)