גזי קפלן, יו"ר תחרות האפי הנכנס: "בתקופה כזו – האפשרות לטעות לא קיימת"

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום כינסו היום מסיבת עיתונאים, שבה הכריזו על פתיחת תחרות פרסי האפי Effie Awards)) – התחרות השנתית לשיווק ופרסום אפקטיבי.


שני הדוברים במסיבת העיתונאים היו גזי קפלן, יו"ר התחרות הנכנס, ופנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל.


מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, שזו שנתו הראשונה כיו"ר תחרות ה-Effie Awards, אמר, כי "דווקא בתקופה הזו, לתחרות האפי יש חשיבות גדולה. שיווק אפקטיבי צריך לתרום ל-3 פרמטרים: שיפור ברווחיות, שיפור בנתח השוק ושיפור בחוזק המותג". עוד אמר קפלן כי "להערכתי, בשנת 2009 כולנו נצטרך להתמודד עם שוק של מיתון. היכולת לצמוח טמונה בעיקר בשיפור של נתחי שוק. צריך לפעול בצורה יותר יעילה ויותר מהירה. האפשרות לעשות טעויות לא קיימת".


לגבי תקציבי הפרסום של אסם אמר קפלן: "לא נקטין את תקציבי הפרסום. מי שיקטין לא ישיג את התוצאות. לפעול בצורה יעילה, זה לא תמיד לקצץ. צריך להשקיע יותר בשיווק רלוונטי. בתקופה הזאת שם המשק הוא מיקוד. הארגונים החכמים צריכים להתמקד יותר בליבה".


קפלן, המכהן מאז 2006 כמנכ"ל קבוצת אסם, החליף בתפקיד את עפרה שטראוס, יו"ר התחרות ב- 3 השנים האחרונות.


פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, הציגה במסיבת העיתונאים את החידושים בתחרות השנה: "דווקא לאור המשבר הכלכלי והביטחוני, בחרנו השנה לחזק את נושא האחריות החברתית באמצעות הרחבת הקטגוריה לשני מסלולים: 1. עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה ומלכ"רים. 2. חברות מהמגזר העסקי שהובילו מהלכים של אחריות חברתית".

שנהב ציינה כי במסגרת מועדון השיווק המתקדם של המי"ל מוצגות השנה כל העבודות הזוכות בתחרות האפי. "תחרות האפי צוברת תאוצה משנה לשנה", אמרה שנהב, " בשנה שעברה נרשמה היענות שיא, כשלתחרות הוגשו 79 מהלכים שיווקיים מ-56 חברות במשק הישראלי ו-24 משרדי פרסום. אחד ההישגים שלנו הוא עבודות שהוגשו בשנה שעברה, שכללו מהלכים שיווקיים, ללא כל קמפיין פרסומי. גם השנה נמשיך לטפח את הדור הצעיר".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)