נעלי נמרוד , יצרנית ומשווקת נעלי ילדים ונוער, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב לרגל השקת קולקציות אביב- קיץ 2006 של מגוון מותגי ההנעלה הבינ"ל והמקומיים המובילים , תחת הסיסמא : נעלי "נימרוד- הבחירה של האורטופדים בישראל."
אורן רוזנבליט- מנכ"ל נעלי נימרוד מסר כי : "לצורך הקמפיין נערך סקר נרחב בקרב אורטופדים אשר ממנו עלה כי : 54.6% מקרב האורטופדים בישראל בחרו בנימרוד כמותג נעלי הילדים המועדף עליהם בעוד שבמותג הבא בתור בחרו רק 10% מקרב האורטופדים. מכאן עולה המסר המוביל את הקמפיין: " נעלי נימרוד- הבחירה של האורטופדים בישראל."
עוד מסר רוזנבליט כי :"קמפיין הקיץ מדגיש את ערכי נעלי נימרוד, והמותג המוביל לנעלי פעוטות "אלפנטן " שהם ערך הבריאות לצד איכות אופנתיות ואסתטיות, המנוכסים לחברה כבר שנים רבות . "
קמפיין הפרסום , שהיקף ההשקעה בו עומד על 3 מיליון ₪ נערך באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן והוא כולל שילוט חוצות , מודעות במגזינים מובילים , בעיתונות ארצית , בעיתונות מקומית ועיתוני נוער. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים בעיתונות ארצית בלמעלה מיליון עותקים .
במסגרת הקמפיין הופק קטלוג ייחודי המציג את הפילוסופיה שמאחורי מוצרי החברה- מוצרים המותאמים בראש ובראשונה לצרכים החשובים להתפתחות הרגל של הילדים וזאת תחת הסיסמא : "נימרוד להתפתחות מושלמת".