, מותג הצעירים של פלאפון, עולה בקמפיין הכרזה על הבאת הראפר 50 Cent לישראל תחת הסיסמא "Esc מביא לכם את ההופעה הכי חיה". הקמפיין יעלה למשך כחודש בטלוויזיה, (ערוץ 24 ו-(MTV, באינטרנט, ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, באמצעות משרד אדלר חומסקי.. הראפר האמריקני, אשר שמו האמיתי הוא ג'קסון קרטיס, נחשב כיום ממובילי סצינת ההיפ הופ העולמית, יגיע להופעה אחת באצטדיון רמת גן ביום 17/6.
היקף הקמפיין: כמיליון שקל.
במסגרת הקמפיין יוזמנו לקוחות Esc לרכוש כרטיסים במחירים מוזלים.