חברת "ראקוטו קאסיי (ישראל) בע"מ", יבואנית ומשווקת רוטב הסויה "קיקומן" עלתה בקמפיין ראשון בהשקעה של באמצעות "ארד תקשורת". הקמפיין ימשך חודש וישודר בערוצים 2 ו- 10.
לדברי הראל דותן, מנהל השיווק "קיקומן", לאור הביקושים הגוברים בשוק לרוטב סויה אסייתי אמיתי ואיכותי, החליטה קיקומן לחזק את ייחודה בתחום רטבי הסויה ולהדגיש את היותה הסויה היפנית המובילה, בניגוד למוצרים מקבילים על המדף, שחלקם אינם עומדים ברמות האיכות של "קיקומן", המיוצר בתהליך טבעי (האורך 6 חודשים) מזה כ- 300 שנה. לדבריו, קהל גדול ונאמן של לקוחות "קיקומן" יודעים, כמו כל משתמש ראשון, שברגע שמוסיפים רוטב סויה "קיקומן" לתבשיל מגלים את סוד הבישול והטעם האסייתי האמיתי.