לוח התעסוקה המקוון ג'וב מאסטר, שכתובתו: www.jobmaster.co.il, יעלה ביום שישי הקרוב, ה – 26 במאי, קמפיין חדש. הקמפיין, שיימשך כ- 8 שבועות, יכלול שילוט חוצות, עיתונות כתובה ואינטרנט, ומוביל אותו משרד הפרסום מקאן-טופר. עם הגידול בפעילות החברה והכניסה לתחומים חדשים, החליטה החברה להשקיע בשנה הקרובה סכום כולל של חצי מיליון ₪ במיצובה בענף התעסוקה בתחום ההיי טק.
מדובר בקמפיין מיצוב לרגל כניסתו של לוח ג'וב מאסטר לתחום הדרושים בענף ההיי טק. סיסמת הקמפיין: "כנס-חפש-תמצא" באה להדגיש את המסר כי אתר ג'וב מאסטר, הנחשב ללוח התעסוקה המוביל לכל תחומי התעסוקה בישראל, הוסיף נישה חדשה המתמקדת בענף ההיי טק וכעת מחפשי העבודה והחברות המעסיקות בתחום זה, יכולים להתעדכן על כל משרה, כל תזוזה בענף ולאתר כל מועמד רלוונטי בלחיצה פשוטה על העכבר.
שי חן, מנהל פיתוח עסקי בג'וב מאסטר, מציין: "לאחרונה אנו עדים להתאוששות ניכרת בענף ההיי טק ולביקוש הולך וגובר למשרות בתחום זה הן מצד מחפשי העבודה והן מצד המעסיקים הפוטנציאליים. עקב כך ראינו לנכון להקצות נישה מיוחדת למגוון משרות בתחום ההיי טק ולקבץ מאגר קורות חיים של מועמדים רלוונטיים לעבודה בענף זה. המאגר שלנו כולל משרות למגוון תפקידים בתחום ההיי טק כולל תפקידי אדמינסטרציה, שיווק ומכירות, הנהלת חשבונות, ועוד.