אסם מעלה קמפיין חדש לעוגות הבית

חברת אסם מעלה היום יום ד' ה-14/6/06, קמפיין חדש לעוגות הבית. הקמפיין, תחת הסיסמא "עוגות הבית של אסם – הרבה מעבר לעוגות", נועד להמחיש את הערך המוסף שמביא עמו הוותק והניסיון רב השנים שבאפיית עוגות כמו גם הרגש שיש לכרוך בעבודת האפייה.



אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של עוגות הבית, במסגרתו מרעננת החברה גם את אריזות המוצר. הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל פרסום בטלוויזיה ,בקולנוע ו- STREET TV.



בקמפיין מככבת גאולה נוני, ובסרטים מוצגות התרחשויות במהלך עבודה במפעל העוגות של "אסם הבית": האופה המנוסה, גאולה נוני נותנת טיפים על החיים עצמם ועל העוגות בכלל. הטיפים משלבים את ניסיונה העשיר בחיים עם ניסיונה הרב באפיית עוגות, כי בחיים כמו באפיה צריך הרבה רגש.


הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 , קולנוע ו- STREET TV.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)