פיליפס מעלה קמפיין חדש למסיר השיער סטינל אייס

פיליפס ואלקטרה סחר, מעלות בימים אלה, קמפיין תדמיתי בהפקת משרד הפרסום "גלר נסיס Leo Burnett", למסיר השיער שהושק לאחרונה בישראל – "סטינל אייס". הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה "סטינל אייס- מקפיא את הכאב". היקף ההשקעה כ-300 אלף דולר.



הקמפיין החדש מציג נשים המסירות שיער מרגליהן ועושות עוויות של כאב בזמן ההסרה. הפתרון: מסיר השיער החדש, סטינל אייס היחיד עם מצנן העור הייחודי שמתחבר בקליק ומקפיא את הכאב .ברקע נראית אישה מחייכת בזמן השימוש בסטינל אייס.



הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס Sense & Simplicity"" – "פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש.



הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובעיתונות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)