"יורוקום שיווק" יבואנית ומשווקת ציוד תקשורת ואלקטרוניקה בידורית, מעלה השבוע קמפיין תדמיתי חדש למסכי הפלסמה של פנסוניק תחת הסלוגן: "הפלסמה הנמכרת ביותר בעולם עכשיו הנמכרת ביותר גם בישראל". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "בריקמן", עולה בהשקעה של 500 אלף ₪ וכולל מודעות בעיתונות ארצית ומקצועית, באינטרנט ברדיו ובדיוור ישיר.
לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום שיווק, "מטרת הקמפיין היא להציג לציבור בישראל נתונים עולמיים ומקומיים חדשים כפי שהתפרסמו באתר המחקרים הבינלאומי Display Search מקבוצת NPD ומטעם חברת המחקר IDC בישראל". לדברי אלמליח, ע"פ פרסומי החברות, מובילה פנסוניק את נתח השוק העולמי עם 26% ואת נתח השוק בישראל עם 18.3% בישראל. (הנתונים רלוונטים לרבעון האחרון של 2005).