חברת מקסימדיה, בענף שילוט החוצות, מתחילה את מהפיכת שילוט החוצות בישראל, בעיר בת ים. מקסימדיה מתחילה בימים אלה בהחלפת 30 תחנות אוטובוס וכ-50 מתקני פוסטרים למתקנים חדשים מבית היוצר של חברת האם הבינלאומית שלה ניוז אאוטדור. היקף ההשקעה בהחלפת מתקני הפרסום והתחנות כ- 2 מיליון שקל והתהליך יתבצע בתוך מספר חודשים.
למקסימדיה יש למעלה מ-200 פני פרסום בעיר בת ים. זיכיון הפרסום שלה בבת ים (כולל אופציות) הוא עד שנת 2011.
מנכ"ל מקסימדיה, רוני הראל אומר כי האסטרטגיה החדשה של החברה תהיה להחליף את ריהוט הרחוב ומתקני פרסום החוצות בערי ישראל בהן יהיו לחברה חוזי פרסום ארוכי טווח. ההשקעה במתקנים מודרניים המעוצבים בסטנדרטים בינלאומיים תהיה כדאית במידה ויהיו לנו חוזים ארוכי טווח. עיריות רבות מבינות את התועלת בתהליך זה וכבר פנו אלינו בבקשה שנשקיע בהן בהחלפת מתקני פרסום ובהקמת מתקני ריהוט רחוב מעוצבים כמו ספסלים, מעמדי אופניים, מתקני מפות לתיירים וכו'.
"על ידי שדרוג משמעותי של מתקני פרסום החוצות אנו מאמינים כי השילוט יקבל בולטות רבה יותר וגם מחירי הפרסום יותאמו לרמת המדיה אותה נציב בישראל." אמר רוני הראל.