בסקר שערך אתר "פרסום" – אתר אגוד חברות הפרסום, www.pirsum.org.il , באמצעות הניוזלטר, עלון החדשות של אתר "פרסום", בקרב כ – 3000 איש מעולם הפרסום, השיבו 53% כי הם חושבים שבשנים הקרובות משרדי האינטראקטיב ילכו ויתפסו את מקומם של משרדי הפרסום.
תימור גורדון, נציג חברות האינטראקטיב באגוד חברות הפרסום: "מגמת התחזקותם של חברות האינטראקטיב והשיווק דיגיטלי בעולם כולו וגם בישראל הולכת ומתגברת. חברות האינטראקטיב שולטות היום בנתח שוק של 7% (לפי נתוני זניט מדיה) מכלל שוק הפרסום בישראל, אך יתרון האינטראקטיביות ויכולת התיקשור המיידית עם קהלי היעד צפויים להגדיל את נתח השוק של תחום האינטראקטיב למעל 15% בתוך כמה שנים, והתבססות האינטרנט כמדיום השלישי בישראל פרט לעיתונות וטלוויזיה".
בנוסף, עורך האגוד בכל חודש שאלון לבחירת הפרסומת היצירתית ביותר מתוך חמשת הפרסומות המושקעות, כאשר בכל חודש מתמודדת קטגוריה שונה. זכו עד כה:
בקטגורית חשמל – ברוב של 48% זכתה הפרסומת של אריאלי PUBLICIS – BIG BOX רשת האלקטרוניקה והבידור של ישראל- "משחק של גדולים".
בקטגורית מונדיאל – ברוב של 47% זכתה הפרסומת של שלמור אבנון עמיחי/Y&R: ניופאן – טושיבה – טלוויזיה ניופאן.
בקטגורית תיירות – ברוב של 45% זכתה הפרסומת של Maccann Erickson – אל-על – "היינו שם מההתחלה".