קרביץ יוצאים בקמפיין חזרה לביה"ס ולראשונה עולים על גבי קירות ענק של "נור סטאר מדיה". בקמפיין, בנתיבי איילון בהיקף של כ- 100 אלף דולר יוצגו תיקי ענק חזרה לביה"ס של המותג "ג'אנספורט". הקמפיין יעלה בשבוע הראשון של חודש אוגוסט וימשך חודש.
מנשה זילכה משנה למנכ"ל "קרביץ" מסר כי: "החלטנו השנה לראשונה לשלב בקמפיין חזרה לביה"ס את קירות הענק, זאת לאור החשיפה הרבה והממוקדת לקירות, יחד עם הבולטות שיוצרים הקירות, המבדלים אותנו מהשוק במיוחד בתקופה זו של ההערכות לחזרה לביה"ס".