קבוצת שטראוס עלית תציג מחר בברייק פרסומות של גמר "כוכב נולד 4" בערוץ 2 במשך 276 שניות רצופות (כ- 4.5 דקות) את מקבץ פרסומות שיכלול את 8 המותגים המובילים של הקבוצה.
המותגים שיוצגו: מילקי שטראוס, פרה עלית, אחלה שטראוס, עוגות עלית , גבינות שטראוס, אקטימל, פלטינום עלית ויטבתה
אירית שפייזמן, מנהלת מטה השיווק הקונצרני של הקבוצה אמרה היום :שטראוס-עלית תציג לראשונה מקבץ פרסומות באופן רציף עם המותגים המובילים של הקבוצה . זו הפעם הראשונה בה חברה מסחרית לוקחת ברייק שלם . מדובר באחד מאירועי המדיה הגדולים ביותר בטלוויזיה ושטראוס-עלית חברת המזון הגדולה רואה באירוע הזדמנות נפלאה להגיע לקהל לקוחותיה עם מגוון מוצריה.
צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת אמר היום: אין ספק שגמר כוכב נולד הינו אירוע מדיה גדול בישראל המאפשר כר נרחב לפעילות שיווקית ייחודית ובמסגרתו תחשוף שטראוס-עלית באופן יוצא דופן את מוצריה לקהל רחב של צופים.