אילנות גבוהים: תקציב הפרסום של פרויקט המגורים בארי נהרדעא, יטופל על-ידי יורו תל אביב


תקציב הפרסום של פרויקט המגורים בארי נהרדעא, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, יטופל על-ידי יורו תל אביב.



בארי נהרדעא הוא פרויקט מגורים מהיוקרתיים והמפוארים בתל אביב. בנייתו של השלב הראשון בפרויקט, הכולל ארבעה בניינים בני שש קומות, הושלמה זה מכבר ומרביתו מאוכלס. כעת החלה בנייתו של השלב השני, הכולל מגדל מגורים בן 32 קומות. עם סיומו, הקומפלקס יכלול 125 דירות, עם צפי מכירות של כ-675 מיליון שקל. הפרויקט הוא בבעלות איש העסקים היהודי-קנדי הרשי פרידמן, המחזיק גם בבעלות על חברת "פוליאסטר גרופ", מהחברות הגדולות בצפון אמריקה בתחום ההדפסה והאריזות הפלסטיק.



לדברי משה קורן, מנהל השיווק של הפרויקט, היתרון המרכזי של "בארי נהרדעא" נובע ממיקומו השקט בסמוך לכיכר המדינה. קורן: "בתל-אביב יש כמה פרויקטים יוקרתיים, אך הייחודיות של פרויקט זה, נובעת ממיקומו המרכזי. בנוסף, המגדל המשווק כעת כולל מספר קטן יחסית של דירות והוא גם גבוה מהמבנים הסמוכים לו, עובדה המאפשרת לדיירים ליהנות מהנוף".



הילה בז'יז'ינסקי, מנכ"ל פרסום יורו תל אביב, אמרה כי התעוררות שוק הנדל"ן בישראל צפויה להגדיל את היקפי הפרסום בקטגוריה זו בשנה הקרובה וכי המשרד שמח לנצל את ניסיונו משנים עברו, בהן טיפל בתקציבי הפרסום של חברות בנייה שונות, לטובת פרויקט בארי-נהרדעא.



משרד הפרסום יורו תל-אביב מטפל בתקציבי הפרסום של טיב טעם (תקציב בו זכה המשרד בשבוע שעבר), פיג'ו, אילנות דיסקונט, רקיט בנקיזר (יצרנית קולון, קלגון, קליה, פיניש ועוד), קוסמופארם (יצרנית קרמה, כיף, בייבי כיף, אורביטול ועוד), חברת התיירות איסתא, בנק אוצר החייל ועוד. המשרד נמצא בבעלות יורו העולמית המחזיקה 67% מהמניות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)