קמפיין חדש לסקיני ג'ינס של מותג הג'ינס הבריטי "לי-קופר"

חברת "קונספט שיווק" יוצאת בקמפיין מיוחד לסקיני ג'ינס של מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר". הקמפיין החדש, בהשקעה של כ-130,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, עלה בפריסה ארצית רחבה על גבי כ-1600 תחנות אוטובוס.



קבוצת קונספט שיווק הינה מהקבוצות המובילות את שוק האופנה בישראל ובמזרח אירופה. החברה מחזיקה בזיכיון מותג הג'ינס הבריטי לי-קופר בישראל וב-7 מדינות במזרח אירופה.



החברה מפעילה כיום 80 חנויות לי קופר בישראל ובחו"ל. בנוסף, מפעילה החברה את רשת "בלו-בירד" המונה כ-20 חנויות ומחזיקה בזכיון של חברות הגלישה "ריפ-קרל" ו-"נו-פיר" וכן במותגי ההנעלה "גלוב" ו"סנוק".



קונספט שיווק מחזיקה ב-51% ממניות "אקספוז" יבואנית ומשווקת מותגי ההלבשה התחתונה ובגדי הים "לי קופר", "בננה", "גלית לוי" וגרבוני "גולדן ליידי". קונספט מחזיקה גם ב-51% ממניות "רוס אובטה", מותג אופנה נשי בו שותפות האחיות עינב והדס צוקר, המשווק בחו"ל.




אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)