הרקדנית אנה ארונוב נבחרה להוביל את קמפיין אביב קיץ של תכשיטי "קורל" במשביר החדש לצרכן, באמצעות משרד הפרסום "פרסום פלד".
ארונוב תהיה פרזנטורית החברה לשתי העונות הקרובות בתמורה ל-50 אלף דולר בקמפיין שיכלול מודעות, פוסטרים בנקודות המכירה, ביקור בסניפים ויחסי ציבור.
בכור צבאן, בעלי חברת "קורל" מסר כי "הבחירה באנה ארונוב התקבלה לאחר בדיקה מעמיקה של מועמדות להובלת הקמפיין וסקרים פנימיים בקרב מועדון הלקוחות שלנו, אשר בחר כמעט פה אחד בארונוב לתפקיד, בשל היותה אשה מצליחה, סקסית, אסרטיבית, מודעת לעצמה ולמראה שלה".
תכשיטי "קורל" נמכרים ב- 21 סניפי "המשביר החדש לצרכן" והצפי לשנה הקרובה הוא לפתוח עוד כ- 7 נקודות מכירה חדשות.