חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש למצלמת SP 550 של אולימפוס בתקציב מדווח של 750,000 ש"ח. הקמפיין שסיסמתו
"זום אופטי 18X. סוף הדרך…" עולה בימים אלו בעיתונות ומגזינים, אינטרנט, שילוט חוצות, טלוויזיית חוצות ואוטובוסים מצוירים. הקמפיין הוא חלק מקמפיין עולמי של אולימפוס.
מהחברה נמסר כי מדובר במצלמה המביאה עמה מהפך טכנולוגי – עם זום אופטי של X18 – כמעט כפול מכל מצמלה אחרת בקטגוריה – יחד עם זווית ראייה רחבה ורזולוציה גבוהה המאפשרים לצלם בגדול, לראות את כל התמונה בצילום פנורמי ומנגד לצלם עד הפרטים הקטנים ביותר.