הפרסומת הזוכה בפברואר: בנק דיסקונט – מודי בראון והמציל / והמוסך

פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בפברואר, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "בנק דיסקונט – מודי בראון והמציל /והמוסך" של פרסום יהושע TBWA. הפרסומת זכתה ב–100 נקודות, 34% עבור תרומה למותג ו– 32% עבור קריאטיביות.



במקום השני נמצאת "עלית קפה טורקי – קפטן בשנחאי", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 49 נקודות – 18% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "דפי זהב – אף ארוך – מנתח פלסטי" , גם היא של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 41 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.






1 בחודשפרסומות חודש פברואר



1 בנק דיסקונט – מודי בראון והמציל/והמוסך


2 עלית קפה טורקי – קפטן בשנחאי


3 דפי זהב – אף ארוך – מנתח פלסטי


4 מי עדן – 70% מגופך הם מים. אלו מים?


5 פלאפון Q – המכונות השתלטו על העולם


6 yes – מקסימום גלדיאטור


7 אחוזת רובינשטיין צהלה – רבקה מיכאלי


8 שר' בר' כללית – חמודי – שת"פ אסם


9 בראכה – טחינה / חלבה


10 פז yellow – עיזים

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)