סמנכ"ל השיווק העולמי של "רנו" ד"ר פיטר טינפונט הגיע השבוע לישראל כדי להעניק אות הצטיינות קריאטיבית לפרסומת של "רנו קליאו", למשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב שהפיק את התשדיר ולקבוצת "קרסו", יבואנית "רנו" לישראל.
באירוע חגיגי שנערך במסעדת פודארט בתל אביב, בנוכחות: יצחק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו", דר' פיטר טינפונט ובכירי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב"ף הוצג סרט רנו שזכה לאות ההצטיינות ונרכש ע"י רנו העולמית. הסרט נרכש לשידור, וכבר עלה על מסכי הטלוויזיה ב- 5 מדינות באירופה.
לדברי ד"ר טינפונט: "הפרסום של "רנו" עושה שימוש בהומור, מגע אנושי ופרסום אמוציונלי, כדי לבדל את עצמה מהתחרות בעולם. ההומור מאפשר "רנו" להשיג בולטות ושכנוע בתקציבים נמוכים יותר. הקמפיין הישראלי לקליאו הוא דוגמה מצוינת לתפישה הזו, ולכן הוא התקבל בהתלהבות גדולה במטה החברה ומשודר ברחבי אירופה".
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו", יבואנית "רנו", מסר כי: "זהו כבוד גדול כי סרטון הפרסומת של הקליאו שהופק בישראל משודר במדינות אירופה. כל זאת, הודות לערכים המוצגים בסרטון, שהנם בינלאומיים ואינם תלויים בשפה".