BBDO SOHO זכתה בקמפיין ההשקה של אתר חידמיצר

השבוע הושק אתר חדש בישראל www.hida.co.il , אתר חידמיצר – אתר הנשען על מאגר ענק ופתוח של אלפי חידות ישראל בכל תחום ולכל גולש. על ההשקה התקשורתית אחראית BBDO SOHO, היחידה לטיפול בתקציבים קטנים ובינוניים מבית גיתם.



חידמיצר בע"מ הוקמה בפברואר 2006 מתוך "רצון אמיתי להשיק באינטרנט הישראלי אתר מקורי, כמיזם תוכן חדשני וייחודי". "מטרת האתר", אומרים בחידמיצר, "לספק הנאה, ידע, העשרה, חינוך, בידור ולהקנות ערכים תרבותיים ישראלים באמצעים יצירתיים ואינטראקטיביים, תוך שילוב חידות מתגמלות המגרות את הדמיון ומרחיבות את הידע".



מגיתם נמסר כי עלות קמפיין ההשקה כ-150,000$ וכי "למפרסמים באתר, ניתנת הזדמנות לפגוש את לקוחותיהם הפוטנציאלים תוך תפירת החליפה המתאימה לקהל היעד שלו ולבצע פעילויות שיווקיות מקוריות תוך הגברת המעורבות וחיכוך אינטנסיבי בין הגולשים לבין מסריו של המפרסם".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)