לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באפריל, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "סטימצקי – דיאלוג ספרים בחנות" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–110 נקודות, 37% עבור תרומה למותג ו– 36% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "חלב תנובה – ברזל – ילד מושך מגנטים", של פרסום גיתם BBDO, עם 38 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-16% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי, שתי פרסומות: "בזק – רשת ביתית – 'תזרקי אותו…'" , של פרסום יהושע TBWA, עם 28 נקודות – 9% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות, ודלתא – תחתונים – כדורסל של פרסום זרמון גולדמן, גם היא עם 28 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-6% עבור קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
1 בחודש
פרסומות חודש אפריל
תורמת
מקום פרסומת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1 סטימצקי – דיאלוג ספרים בחנות 37% 36% 110
2 חלב תנובה – ברזל – ילד מושך מגנטים 11% 16% 38
3 בזק רשת ביתית – "תזרקי אותו…" 9% 10% 28
3 דלתא – תחתונים – כדורסל 11% 6% 28
4 עלית פסק זמן – צייר מצייר את הבריאה 7% 7% 21
5 HOT – סדרות במרתונים – המתגרשת 4% 9% 17
6 פלאפון שירות לקוחות – פ-ת-ו-ח! 6% 1% 13
6 רשות הטבע והגנים – שפן או ארנב 3% 7% 13
7 שטראוס אקטימל – חיות מגינות על גורים 4% 4% 12
8 אלטשולר שחם –יצירתיות – שקספיר/מוצרט4% 1% 9
8 קינוחי עדן – במסעדה היו לוקחים 50 ש"ח 3% 3% 9