נגה תקשורת רכשה מערכת ניהול פרסום של דאבל קליק

נגה תקשורת רכשה מערכת ניהול פרסום מתקדמת של חברת דאבל קליק עבור אתרי האינטרנט שלה. המערכת, אותה הטמיעה בחברה טוטאל מדיה , נציגת דאבל קליק בישראל, מאפשרת למנהלי האתר ניהול מלא של כל הפרסום, לרבות ניהול תהליך המכירה וניצול מלאי הפרסום.



המערכת, Dart Enterprise 6.5 של DoubleClick, מאפשרת לאנשי המכירות של האתר לדעת בכל רגע, בזמן אמת, מהו מלאי שטח הפרסום הפנוי באתר וכיצד ניתן לנצלו. המערכת מבצעת חיזוי מלאי, ניהול ההזמנות, הגשת קמפיינים פרסומיים ומדידתם, והיא מתממשקת לכל המערכות הארגוניות כגון CRM ומערכות כספים. המערכת משמשת אלפי אתרים מהגדולים בעולם, בהם MySpace, AOL, eBay, CNN, וול סטריט ג'ורנל ועוד. בשנה שחלפה הטמיעה טוטאל מדיה מערכת דומה עבור msn, YNET, ויד-2.



"המערכת תספק לנגה תקשורת פתרון מלא לניהול האתר, עם דגש רב על ניהול מלאי הפרסום בו וניהול ההכנסות לאתר", אומר אמיתי טפלא, מנכ"ל טוטאל מדיה. "המערכת מאפשרת לנגה תקשורת להציע למפרסמים פרסום מפולח ואפקטיבי ולשלב בו חבילות ומוצרי פרסום מיוחדים, כגון פרסום בווידאו, Rich Media ועוד, תוך שליטה מלאה בכמות ובסוג המסרים הפרסומיים אליהם נחשף כל גולש במהלך ביקור באתר", מדגיש טפלא.



טפלא מוסיף כי עבור מנהלי האתר מהווה המערכת פתרון מלא לצורך ניהול כולל של תהליך הפרסום– חיזוי, תכנון, ניהול הזמנות, הגשה ודיווח וציין כי שיטת ההטמעה של טוטאל מדיה מספקת תמיכה מלאה בעברית והתאמה מלאה לדרישות העסקיות של כל אתר ושל כל פונקציה ניהולית בו.



נגה תקשורת מפיקה שלושה ערוצי טלוויזיה – ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)