קונספט פרסומי חדש לפיג'ו 207: "חיבור לעולם האופנה"

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל החלה לשווק את אחת ממכוניות הדגל של היצרן הצרפתי בישראל – פיג'ו 207. על מנת להדגיש את הייחודיות של ה-207 החדשה פותח קונספט פרסומי חדש ומעניין שעיקרו שילוב בין המכונית החדשה לעולם האופנה. הרעיון בבסיס הקמפיין היא ההצהרה – "הרכב שלך אומר מי אתה. רכב כיום הוא לא מוצר צריכה פונקציונאלי, אלא אביזר לייף-סטייל לכל דבר".



הקונספט יכלול מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פרסום באינטרנט, פעילות קידום מכירות. הקמפיין על כל פעילויותיו יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ויעלה ביום ו' 29.6 בעלות מדווחת של כמיליון דולר.



הקמפיין יכלול מודעות בעיתונים, שלטי חוצות ופרסום באתרי האינטרנט המובילים בהם נראית המכונית על רקע ויז'ואל עיצובי השואב השראה מעולם האופנה, תחת הכותרת: "Peugeot 207 – The New Top Model". במקביל לכך צפויה פעילות קידום מכירות אינטנסיבית.



"פיג'ו 207 מיועדת לאנשי לייפסטייל, לאנשים המפרגנים לעצמם ומחפשים ערך מוסף בכל מה שהם עושים וצורכים", מסבירה סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי. "מדובר באנשים, אשר גם ברכב שלהם מחפשים סגנון, עיצוב, נוחות ונוכחות. הם לא מחפשים קופסה שתוביל אותם פונקציונאלית ממקום למקום אלא רכב שאפשר להתרגש ממנו. הקמפיין הפרסומי פונה לקהל יעד זה, ומדגיש באופן בולט את ערכי המותג המאפיינים את פיג'ו: אסתטיות, דינאמיות, ביטחון וחדשנות".



קרדיטים:



מנהל קרייאטיב: אדם בני


ארט: יוסי ברגר


אסטרטגיה: נטלי נחשוני


סופרוויזרית: מיה כהן


תקציבאית: ענבר פוגל-זוארץ


מנהלת מח' אסטרטגיה – נעה שלח


אינטראקטיב:


סופרווייזר – אידו זריני


מנהל קריאייטיב – בעז הלחמי


קופי- מאיר אוחנה


קד"מ – אלון דחב"ש

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399