הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה (סוכנות "לוק") נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת ACE ותוביל את הפרסום של הרשת. הקמפיין בכיכובה ידגיש את המגוון הרחב של תחומי הפעילות בהם מתמחה הרשת. שכרה של בוהדנה בעבור הקמפיין – כ- 80,000 דולר. ACE תשקיע 2 מליון שקלים בקמפיין הראשון (באומן בר ריבנאי) שיתפרש על פני חודשיים במודעות, טלויזיה, שלטי חוצות וחנויות הרשת.
לדברי אורית בניטה, מנהלת השיווק של ACE, נבחרה בוהדנה להיות הדמות המובילה והמייצגת את ACE "הודות לשילוב ייחודי של מצליחנות, אצילות, עדכניות, משפחתיות צעירה ואופנתיות. לדבריה, חודרת בוהדנה לליבם של המונים מכל שכבות הציבור ובכך מתאימה לייצג את רשת ACE המשווקת מגוון רחב של מוצרים לכל בית ולכל משפחה, בטווח רחב של מחירים ובהיצע החדשני והעדכני ביותר".