חברת מטבחי אינובה, נציגת מטבחי פרונורם הגרמניים בישראל, מעלה קמפיין פרסומי לרגל השקת אולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח. עלות הקמפיין שיעלה בשלבים, באמצעות משרד הפרסום GPS אדלר חומסקי- ורשבסקי, הינה כ – 300,000 ₪.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית, מגזיני עיצוב וכן שלטי חוצות.
החל ממחר מטבחי אינובה עולה על גבי שלט ענק תלת מימדי המוצב ליד צומת גלילות באיילון צפון. גובה השלט הינו 17 מטר על 7 מטר וכולל הבלטה של ה- V האדום מתוך הלוגו של החברה. מחיר השלט הייחודי למשך חודש הינה 40,000 דולר.
לדברי עדי שרון, מנכ"ל מטבחי אינובה: "קמפיין השילוט עם נור הינו קמפיין של החדרת המותג לשוק הישראלי. לא רצינו להראות עוד תמונה של מטבח אלה להדגיש את הייחודיות של מטבחי אינובה. הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש יולי ויתפרס על כל חודשי הקיץ."
חברת אינובה היא היבואנית והמשווקת הבלעדית בישראל למטבחי Pronorm הגרמניים. לחברת Pronorm מחזור מכירות שנתי של 120 מ' יורו והיא אחת מ-16 מותגים השייכים לתאגיד הענק האירופאי nobia, התאגיד הגדול באירופה לייצור ומכירת מטבחים עם מחזור מכירות מעל מיליארד וחצי יורו בשנת 2006 . אינובה פועלת בישראל מזה כ-11 שנים ומתמחה בשיווק ומכירת מטבחים גרמנים.