דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ממשיכה לחזק את האסטרטגיה השיווקית- "לא תמצא זול יותר.."


דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון לוקחת צעד אחד קדימה באסטרטגית "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי" ומעלה קמפיין תדמיתי חדש המשרת את המסר "רק בדיוטי פרי לא תצא פראייר!" היקף הקמפיין נאמד בהשקעה של 2 מיליון ₪.



חגית בכר, סמנכ"ל הסחר והשיווק של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מסרה היום כי: "הקמפיין החדש נועד להמשיך ולחדד באופן חד משמעי כי חוויית הקנייה בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון הינה חווית מחיר במלוא מובן המילה.. המחירים בשוק המקומי נבדקים יומיומית. כל מחיר מבצע בארץ פוגש מחיר זול יותר בדיוטי פרי. זו התחייבות אקטיבית המבטיחה פיצוי לכל קונה אשר מצא מחיר זול יותר".



הקמפיין החדש הינו פארודיה על ז'אנר סרטי הבישום העשויים מהחומרים הנכונים. הקמפיין משיק מותג בישום פיקטיבי הנקרא ""FRAYER (פראייר), המייצג כל בושם שלא נקנה בדיוטי פרי.



הסרט צולם בשחור לבן, במפרץ האהבה בחוף נחשולים, על רקע סלעים ציורים בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית ג'ניני מילה. הסרטון מסתיים בקריינות: "בדיוטי פרי לא תצא FRAYER, כי רק בדיוטי פרי תמצא בשמים במחיר הזולים ביותר.לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי. בהתחייבות".



הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוצים 22, 10, בעיתונות ובשילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



קרדיטים:


המפרסם: ג'יימס ריצ'רדסון ישראל.


משרד פרסום: מק'אן אריקסון ומק'אן דיגיטל.


סמנכ"ל לקוחות: שי גורן


סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב


סמנכ"ל פלנינג: אלון ברנר


מנהל קריאייטיב וקופי: איתי גלאון


ארט: מל כספי


מנהל לקוחות: סער נעים


פלנרים: עמית פס, שרון שלו לבצור


מדיה: דן אלעזרי, יעל בר יעקב


תקציבאית בכירה: מיכל גליק


חברת הפקה: אולפנות


מפיקת משרד: הדס יוסיפון


בימאי: גיל לבנברג


מפיק בפועל: אבנר פלד


מנהלת הפקות TV: נווה זרח


מפיקת פוסט: אירית פידל


צלם: טובי הוכשטיין


עורך: יאיר תמיר


בית פוסט: ברודקאסט


אינטרנט: מק'אן דיגיטל

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים