"קפה ג'ו", רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בישראל, מסרה את תקציב הפרסום שלה לאחר מכרז, למשרד הפרסום "אשכנזי זלצמן".
השנה, מתכננת רשת "קפה ג'ו" להשקיע את רוב האנרגיות השיווקיות שלה בפתיחת סניפים חדשים, וכחלק מתהליך זה, הוחלט על החלפת משרד הפרסום.
היקף תקציב הפרסום לא נמסר, אולם על פי נתוני "יפעת" פרסמה רשת "קפה ג'ו" בשנת 2006 בהיקף של 3.5 מליון ש"ח במחירי מחירון (כאשר המחירים הריאלים הם כ-1.5 מליון ש"ח).
רשת "קפה ג'ו" מצטרפת לתקציבי הפרסום של "מטרו" יבואנית סאן-יאנג, "האוניברסיטה הפתוחה", "דביס", "טושיבה"-מפעיל, "המדיקל סנטר" בהרצלייה , "שיכון עובדים" ועוד המטופלים במשרד "אשכנזי זלצמן".