תקציב הפרסום של חברת שריג טופ סטנדרט עובר למשרד הפרסום דרורי-שלומי

תקציב הפרסום של חברת שריג טופ סטנדרט (שריג אלקטריק בע"מ) עובר למשרד הפרסום דרורי-שלומי. התקציב מוערך בכ-5 מיליון ₪ בשנה.



חברת שריג אלקטריק החלה פעילותה בשנת 1979 והיא המשווקת מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי. לחברה זיכיונות יבוא ושיווק בלעדיים למותגים: morphy richards ו- Remington.



מחברת שריג נמסר היום כי "משרד הפרסום דרורי-שלומי זכה במכרז בזכות הצגת אסטרטגיה פרסומית ייחודית ורעננה שהולמת את ערכי מותגי החברה." "דרורי שלומי" מנוהל על ידי יורם דרורי וטובית שלומי ובין לקוחותיו נמנים: כלל פיננסים, העיתון החדש "ישראל היום", אינדולה, מוזיאון ת"א, סנו והמכללה האקדמית אריאל.



ניר ויין, מנהל השיווק של שריג טופ סטנדרט אמר היום כי "כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של החברה החלטנו לרענן את הקו הפרסומי. בחרנו במשרד הפרסום, דרורי שלומי, משרד מנוסה ומקצועי להיות שותף להתוויית אסטרטגיה פרסומית חדשה למותגינו."



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)