'מומה פרסומאים' מקימים מחלקת פרסום גרילה

'מומה פרסומאים' מקימים מחלקה חדשה לפעילות ייחודית של פרסום גרילה, שתלווה קמפיינים פרסומיים.


המחלקה, אשר תנוהל ותרוכז על ידי מאיה וינברג, סופרווייזר ב'מומה' בשנה האחרונה. הוקמה לאור דרישת הלקוחות לפעילויות באזז מתחת לקו, אשר יעוררו שיח טבעי בקרב קהל הצרכנים, ותעצים את קמפיין הפרסום ה'קלאסי' שלהם.



המחלקה, המונה אנשי קריאטיב, קד"ם ופלנינג, כבר החלה לטפל במספר לקוחות המשרד מתחומי השיווק והצרכנות. בנוסף ממציעה המחלקה גיבוי של מחלקת האינטראקטיב, לפעילויות גרילה מחתרתיות גם באינטרנט.



אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב-'מומה פרסומאים': "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות ויחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים. כך בעצם נולד רעיון פרסום הגרילה. הניסיון של מומה בפעילויות שטח חריגות, בשיתוף אנשי קריאייטיב ואינטרנט, כבר הוכיח הצלחות ביצירה של באזז סביב קמפיינים, ובעצם הפך את מחלקת הגרילה שלנו לעובדה קיימת, שרק חיכתה לקבל הכרה 'רשמית' במשרד."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)