CTV השקיעה כ- 500,000$ בהקמת מסך חוצות חדש בשדרות רוקח בת"א

CTV, חברת המדיה הדיגיטלית הגדולה בארץ, הציבה השבוע מסך חוצות דיגיטלי נוסף בשדרות רוקח, לפני הכניסה לנמל תל אביב. המסך החדש הוקם בעלות של כ- 500,000$ ומצטרף ל- 10 מסכים נוספים של החברה הפועלים כיום בפריסה ארצית.



מהחברה נמסר היום כי מיקומו של המסך, על גבי אחד מצירי התנועה ההומים ביותר בתל אביב (Prime Location) מבטיח את חשיפתו לכ- 300,000 איש במהלך שבוע. בנוסף, במסך החדש הותקנה טכנולוגיה מתקדמת של לדים (מהם מורכב המסך) והוא מספק תמונה בהירה יותר ונראות אופטימלית בזמן צפייה בשעות היום והלילה.



עוד נמסר כי כל מסכי החברה מיוצרים על ידה ונשלטים על-ידי מערכת ניהול תוכן מתקדמת המאפשרת שליטה ובקרה ומספקים הגעה לקהלי מטרה ייעודיים ברצועות שידור מתוזמנות וכמו כן נשלט כל אחד מהמסכים ע"י מצלמה מתקדמת המאפשרת בקרה על כמות הנחשפים למסך במהלך שעות היממה.



CTV הינה החברה בעלת הפריסה הגדולה והרחבה ביותר בארץ ומחזיקה אלפי מסכי פרסום אלקטרוניים בנקודות שירות ומכירה, רשתות שיווק, בנייני משרדים, טלוויזיות חוצות וכן במערכות פרסום באמצעות שמע וכריזה בנקודות מכירה, קניונים ורשתות שיווק.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)