תקציב הפרסום של מוטורולה טלפונים סלולריים עובר לפוגל-אוגילבי

מוטורולה ישראל בע"מ, חברה-בת בבעלות מלאה של מוטורולה אינק' (סימול: MOT) הודיעה היום על העברת תקציב הפרסום של חטיבת הטלפונים הסלולריים שלה, למשרד הפרסום "פוגל אוגילבי", לאחר שבע שנות עבודה עם "אריאלי-פובליסיס".



השינוי במערך הפרסום הוא חלק מההיערכות העולמית של מוטורולה לחיזוק אסטרטגיית המותג בכל השווקים בהם היא פועלת, והאחדת המסרים.



יובל פרידן, מנהל השיווק של חטיבת הטלפונים הסלולריים במוטורולה ישראל, ציין את שביעות הרצון הרבה בחברה מהעבודה המשותפת עם "אריאלי" בשנים האחרונות, שבאה לביטוי לאחרונה בקמפיין ה- MOTOFlat V3 המוצלח, המסתיים בימים אלו. "אנו נפרדים מהצוות המקצועי באריאלי כידידים, מודים לכולם על הדרך המרתקת שעשינו ביחד בשנים האחרונות, ומסתכלים קדימה בציפייה לעבוד עם פוגל-אוגילבי לקראת השקתם של המכשירים החדשים הצפויים לנו בקרוב.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)