תקציב הפרסום של חברת גינדי החזקות יטופל, החל מחודש ספטמבר במשרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין". תקציב הפרסום של החברה, המוערך בכ- 1.6 מיליון דולר בשנה, טופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום "דרורי-שלומי".
עו"ד שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות אמר היום כי, "הבחירה במשרד הפרסום הינה משמעותית ביותר לחברה, שכן מדובר בשותף אסטרטגי אשר ילווה ויסייע לנו להמשיך לבסס את מעמדה של חברת "גינדי החזקות" כחברה מובילה ובולטת בענף הנדל"ן בישראל."
מומן הוסיף כי, "לאחר בחינה מעמיקה של מספר משרדי פרסום, "שמעוני-פינקלשטיין" נמצא כשותף המתאים ביותר ללוות את חברת גינדי החזקות בשנים הקרובות".
דודי שמעוני, מבעלי "שמעוני-פינקלשטיין" ציין כי, "מחמיא לנו מאד כי חברת גינדי החזקות, המתמחה בפרויקטי נדל"ן יוקרתיים ואיכותיים, לקהל לקוחות מבוסס ומתוחכם, בחרה בנו כמשרד הפרסום שילווה אותה בשנים הקרובות. אני שמח על הבחירה שלנו ומצפה בקוצר רוח לתחילת הפעילות המשותפת עמה."
בין לקוחות הבולטים של המשרד: מעריב, LG, ברגר קינג, נגב קרמיקה, מכשירי תנועה – סוזוקי, פררו, קרייזלר, אל-שרד.
חברת גינדי החזקות, הוקמה בשנת 2000, והינה חברה עצמאית וייחודית בתחום הפיתוח, הבניה ויזמות הנדל"ן, ונמצאת בבעלות האחים: ליטל גינדי-מטלון (עו"ד), אבי גינדי (רו"ח), גיא גינדי (עו"ד) ורועי גינדי.