"שומרי משקל" עושה SWITCH וחוזרת לפרסם בטלוויזיה

"אחרי היעדרות ממשוכת חוזרת חברת "שומרי משקל" למסך הקטן. חברת ההרזיה הוותיקה והמובילה בישראל ובעולם, תעלה לאוויר ב-7 באוקטובר קמפיין פרסום בטלוויזיה להגברת המודעות לתוכנית ההרזיה החדשנית שלה, SWITCH. בקמפיין הושקעו כ – 700,000 דולר, והוא מנוהל על-ידי משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב". (במאי: גיל לבנברג, צלם: מנו קדוש).



מהחברה נמסר הבוקר כי "מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לתוכנית SWITCH החדשנית, המבטיחה לכל מי שרוצה לרזות לעשות את השינוי הגדול באמצעות 3 צעדים פשוטים -ולהצליח. קמפיין הטלוויזיה, שיימשך שלושה שבועות ונושא את הסלוגן "3 צעדים פשוטים לשינוי הגדול", מתחבר לתפיסת העולם הכוללת של "שומרי משקל" המנחה, בדרך של אימון קבוצתי, לעשות שינוי המורכב מצעדים קטנים ופשוטים: בחשיבה, בהרגלים ובאכילה."



לילית רומם, מנכ"ל "שומרי משקל": "המסר המרכזי של הקמפיין הוא "3 צעדים פשוטים לשינוי הגדול" והוא מזמין לעשות סוויץ' קטן בראש כדי לעשות את השינוי הגדול בחיים. המסר משתלב עם המגמה הגוברת בעידן הנוכחי למודעות עצמית ולשינוי מתמיד בחיפוש אחר חיים בריאים וטובים יותר."



עוד הוסיפה רומם כי קמפיין הטלוויזיה הנוכחי מחזק את האימפקט של קמפיין הפרסום של החברה ברדיו ובעיתונות המודפסת, שליווה את החדרת התוכנית.



"שומרי משקל" משקיעה חלק ניכר מתקציביה גם בפרסום ישיר. החברה מפרסמת אחת לרבעון מגזין לקוחות מהודר, בתפוצה של כ-30,000 עותקים, המחולק חינם ללקוחות. כמו כן מוציאה החברה לאור ספרי מתכונים ומפעילה אתר אינטרנט פופולרי, שרושם כ-170,000 כניסות "יוניק" בחודש.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)