רשת אופנת סגל עולה בקמפיין הפרסום לעונת סתיו-חורף 2008 בתחנות הטלוויזיה המסחריות. הקמפיין כולל קטלוג, מודעות פרסום, פרסום באינטרנט, שלטי חוצות, יחסי ציבור וגולת הכותרת הנה סרטון מושקע בטלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון ₪ . זוהי פעם ראשונה בקריירה של הפרזנטור רודריגו גונזלס שהוא מוביל חברת אופנה.
תקציב הפרסום של אופנת סגל מטופל מזה עשור שנים על ידי משרד הפרסום "אשל שיבר", הפרסומת הנוכחית נעשתה בתקציב מדווח של כ 400,000$.
הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין הייתה "לרקוד עם מותגים" אך היא נפסלה לשידור בשל התנגדות הזכיינית "רשת" אשר מחזיקה במותג "רוקדים עם כוכבים" בה כיכב הפרזנטור של סגל – רודריגו גונזלס. עקב ההתנגדות שונתה הסיסמא ונבחר הסלוגן "מותגים שגברים אוהבים" המחזק את פרוטפוליו מותגי האופנה היוקרתיים אותם משווקת רשת אופנת סגל ביניהם דולצ'ה גבאנה, קנאלי, קוואלי ועוד.
מהחברה נמסר הבוקר כי מטרת העל של הקמפיין לגייס קהלים חדשים וליצור מודעות ולגיטימציה בקהלים אלו ולכן הבחירה ברודריגו הינה מיידית וברורה והקלה על הצעירים להתחבר לסגל. עוד נמסר כי "רודריגו מייצג קהל צעיר, אופנתי, עכשווי וסקסי המתאים לערכי החברה. בקמפיינים הקודמים של אופנת סגל כיכבו הכדורגלנים איציק זוהר, חיים רביבו, יוסי אבוקסיס."
הפרסומת תשודר בערוצים המסחריים בטלוויזיה כאשר במהלכה מבצע רודריגו גונזלס סטרפטיז הפוך ומתלבש לאורך הפרסומת. עם מגוון המותגים של אופנת סגל. בקרוב תעלה באינטרנט גרסא בלתי מצונזרת של סרטון הסטרפטיז בה רואים יותר מרודריגו.
קרדיטים:
הפקה – תפנית הפקות.
משרד פרסום: אשל שיבר
מנהל התקציב:אסי לוי
מנהלת לקוחות:אלכס רבינוביץ,
קופירייטירינג: גלית פרידמן
עיצוב : ז'אן בזרושקו
יחסי ציבור: זאביק דרור