טמבור יוצאת בקמפיין שילוט חוצות לקראת החורף למוצר האיטום- פוליגג משוריין. הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R כולל כ- 1,300 שלטי חוצות ותחנות אוטובוס ברחבי הארץ, תחת הסיסמא: "שיא חדש לאטימות".
היקף ההשקעה בקמפיין: 300 אלף ש"ח.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: צור גולן
מנהל צוות קריאטיב: יריב טוויג
קופירייטר: איל פדן
ארט: אסף קובו
סופרוויזר: טל יופה
תקציבאות: אדם פולצ'ק / סיוון פישלר
חברת מדיה: יונייטד
מנהל מחלקת פלנינג: נועם מנלה
פלנר: לירון שכטר