בעקבות הצלחת הקמפיין הראשון צמצם Fairy את הפער בשוק נוזלי הכלים: מפער ממוצע של כ – 10% ב – 2006 לפער של כ – 5% בלבד ב – 2007 (נילסן ספטמבר 07).
בימים אלה חתמה פרוקטר אנד גמבל, יצרנית נוזל הכלים פיירי (Fairy), זו השנה השנייה עם השף ישראל אהרוני ועם השחקן – בדרן גברי בנאי חוזה להמשך העסקתם כפרזנטורים של המותג Fairy.
דניאל שבתאי , מנהלת חטיבת ניקיון הבית מסביר: "השניים נבחרו להיות הפרזנטורים של המותג זו השנה שנייה, לאור מחקרים שערכה פרוקטר אנד גמבל שהעלו כי הקמפיינים בכיכובם נחשבים לקמפייניים המוצלחים ביותר אי פעם בקטגוריית נוזלי הכלים. הקמפיין הראשון של השניים תפס כפרסומת הזכירה ביותר בקטגוריה , עם 62% זכירות, ועם 38% שיוך של הפרסומת בכיכובם למותג Fairy, לעומת, 13% שיוך לפרסומת של המתחרים."
הקמפיין החדש לנוזל הכלים Fairy באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, גריי, במסגרתו מתארחים אהרוני וגברי לארוחת שישי בערב אצל משפחה ממוצא פולני יעלה לראשונה את הסיסמה "אמא צאי מהכלים" שהרציונל הוא שאמהות נוטות לעשות כלים בתום ארוחת שישי ולא להצטרף למשפחה המסבה סביב השולחן למנת הקינוח. השימוש ב – Fairy מאפשר לאמהות לסיים את הכלים בשיא המהירות וליהנות מהקינוח המשפחה.
דניאל שבתאי, מנהל חטיבת ניקיון הבית בפרוקטר אנד גמבל ישראל, "הבחירה החוזרת באהרוני וגברי נפלה לאור מחקרים שהראו כי השניים נתפסים בעיני קהל היעד הפוטנציאלי כדמויות אמינות, משפחתיות ונגישות שניתן לבטוח בעצותיהם והמייצגים את ערכי המותג – שמחה וכיף."