הכינו את הקירות: גם השנה בחרו בעבודי קריאיטיב לפסוח על תערוכת הסיום המסורתית של בתי הספר לפרסום ולהציג את הסטודנטים הבוגרים שלהם בדרך מקורית יותר בפני התעשייה.
תיקי פורטפוליו מהודרים, המכילים את עבודות הסטודנטים המסיימים בפורמט של פוסטרים לתלייה על הקיר, יישלחו השבוע בלעדית למנהלי הקריאייטיב המובילים בענף.
משקלו של כל תיק כ-1.5 ק"ג, ואליו מצורפת גם חבילת נעצים שנועדה להקל על מלאכת התלייה.
נאור הרמן, מנהל בית הספר, מסר כי "עדיפה עבודה אחת תלויה על קיר של מנהל קריאייטיב, מאשר 20 עבודות תלויות על הקיר בתערוכת סיום סתמית…".
בתחתית כל פוסטר מופיע שם הסטודנט שיצר אותו ומספר הטלפון שלו (במטרה להקל על מנהלי הקריאייטיב להזמין אותו לראיון). בפועל רבים מהבוגרים כבר מצאו את מקומם במשרדי פרסום מובילים בתעשייה, ביניהם: שלמור אבנון עמיחי Y&R, טמיר כהן JWT, בריקמן ועוד.
עבודי קריאיטיב בית הספר לפרסום, פועל מזה 18 שנה ומפעיל 4 מגמות עיקריות: קופירייטינג, ארטדיירקשן, יחסי ציבור וסטיילינג.