ארקדי גאידמק עלה אתמול על קיר של מגה מדיה בירושלים

בית החולים ביקור חולים שנרכש לאחרונה ע"י ארקדי גאידמק עולה בקמפיין ראשון בו הוא מבשר על התחדשות עם הפנים לעתיד. לא מן הנמנע שהפרסום הנו חלק מקמפיין הכשרת השטח לקראת כניסתו של גיאדמק למרוץ על ראשות העיר.



כחלק מהקמפיין בחר ביה"ח לעלות בלוקיישן הכי חזק בירושלים – קיר ריינס, הנמצא בכניסה הראשית לעיר, הפרסום נחשף למאות אלפי נוסעים מידי יום הבאים לירושלים מכביש ירושלים ת"א והנכנסים לירושלים מכביש מודיעין. גאידמק יצפה בכל הנכנסים לירושלים במשך חודש וחצי.



לדברי מנכ"ל החברה, דני מולדבסקי: "ירושלים מתחילה לקבל תקציבי פרסום גדולים מבעבר מחברות מסחריות אשר מבינות שירושלים מהווה נתח שוק חשוב עבורן. כמו כן, הרשות המקומית הבינה לעשות בכך שהרחיבה השנה את שטחי הפרסום בירושלים, אך עם זאת פרסום בקירות עדיין נותר המדיום הלוקאלי הכי חזק בעיר."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)