פרוייקט פרסום חדש לברעם: טרמינל 3 באולם ה- Check in

פרוייקט פרסום חדש לחברת "ברעם פרסום מקורי" – בטרמינל 3 – תפרסם על גבי הצינורות החשופים המצויים במעברים (דרגנועים) המוליכים את הנוסעים לאולם ה- Check in בשדה התעופה.



המפרסם הראשון אשר יזכה לעלות עם פרסום שלו על גבי מתקני הפרסום החדשים למשך שנה – חברת בריטיש איירווייס.



4 השלטים עליהם יתנוסס קמפיין החברה, הם בגודל 9.6 מ"ר כל אחד. מדובר בשלטי ענק דו צדדיים ומוארים, אשר יסייעו להמחיש את מסר הקמפיין על הרווח המיוחד בין מושבי המחלקה היחידה מסוגה בישראל המופעלת על ידי חברת התעופה, מחלקת תיירים פלוס.



יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אנו שמחים להיות הראשונים לחנוך את שלטי הפרסום החדשים בנתב"ג, כחלק מהפעילות השוטפת שלנו לשווק את מחלקת השירות הבלעדית והייחודית שאנו מציעים, מחלקת תיירים פלוס . מדובר במחלקה שמוצעת בנוסף למחלקות העסקים והתיירים הרגילות, ואשר מיועדת לנוסעים עסקיים אשר טסים בדרך כלל במחלקות תיירים ומבקשים נוחות ואפשרות לעבוד במחיר נמוך משמעותית ממחיר טיסה במחלקת עסקים."



השלטים במעבר שבין האולמות זוכים לחשיפה שנתית של 9 מיליון איש. היקף השקת הפרוייקט והקמתו עומד על סך של 50 אלף דולר. ברעם פרסום מקורי, הינה בעלת הזכיון הבלעדי לפרסום וקד"מ ברשות שדות התעופה ובטרמינל 3.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)